Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eazie Amsterdam Osdorp. Meer weten? Ontdek meer
Soumaya
17 jun 2026 om 23:26
Vers
Audie
15 jun 2026 om 10:35
Veel te heet , smaak de andere in ingredienten niet jammer
Petra
14 jun 2026 om 19:30
Heerlijk eten, goed verpakt, netjes op tijd en vriendelijke bezorger. Top!
shadi
12 jun 2026 om 21:19
lekker eten, vriendelijke bezorger
Jan
29 mei 2026 om 17:00
Heerlijk, goed verzorgd, keurig ingepakt. Zeer aardige bezorger, vriendelijk
Engelen
26 mei 2026 om 19:14
Goede smaak te weinig vlees
Mounir
22 mei 2026 om 23:27
Erg flauw nauwelijks saus standaard bij rijst. Niet de eerste keer. Zonde dit een was aanbieding, maar goedkoper door minder saus te gebruiken?
Marouan
20 mei 2026 om 23:05
Heerlijk !!!
Lotte
19 mei 2026 om 9:30
Onze bestelling klopte niet. Wij hebben betaald voor grote porties en kregen kleine. Ook kregen we geen sauce bij de poke bowl terwijl ik die wel had besteld.